sick and tired

Har börjat känna en känsla av att jag inte orkar ta tag i mitt liv lägre. Vill bara sova och ligga i sängen hela dagarna. Eller egentligen så vill jag inte det för jag vill ut och ha roligt, träffa kompisar och bara leva livet men det känns ändå som om något hindrar mig. Knas det kan kännas ibland alltså.. Får hoppas på att känslan är som bortblåst efter helgen.
Nu är det slut på det tråkiga så till det lite roligare nu ..
Har nämligen suttit och kollat runt på H&M shop-online och hittade då en väska som jag tycker är rent ut sagt SKIT LÄCKER! 
väskan kostar 249:- och jag helt enkelt avgudar den i både svart och brunt.



busbus, skickade min H&M önskelista till mamma och pappa, så hoppas på att dom förstår vinken nu ;)


Kommentarer
Postat av: Natta

Haha härligt! Har funderat på de med ;) <3

2009-10-08 @ 17:19:17
URL: http://nathalieslife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0