this is life

Var nyss inne på Nathalies blogg och kollade runt då jag hittade lite skvaller om min nya träning ;)
Läste listan om hennes mål i livet och tänkte nu få ut min egna lista.

MINA MÅL OCH DRÖMMAR

- fixa körkort under 2010 
- ta studenten!
- fixa jobb, hellst i affär :)
- plugga spanska
- utbilda mig till bartender
- flytta hemifrån
- starta eget
- jobba extra som bartender
- flytta ihop
- skaffa småttingar
- köpa drömhuset
- köpa sommar stuga utomlands
- resa galet med min familj :D
- mer småttigar!


"Den som lever utan galenskap är inte så klok som han tror"


Kommentarer
Postat av: Natta

Låter grymt bra älskling! :) <3

2009-09-29 @ 18:01:35
URL: http://nathalieslife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0