boys boys boys...

Jag mår piss, känns som det är något som saknas i mitt liv.. Jag har liksom ingen livsglädje längre eller har jag någonsin haft de? ;s aja skit samma känns som det inte är någon som varken är intresserad eller bryr sig ändå. Alla har ju sitt egna att tänka på. Nej nu ska jag inte deppa ihop utan jag ska berätta att imorse kollade jag på the voice på 5:an och då var Rebound där och dom spelade deras ny låt Hurricane!! GRYM LÅT! har letet överallt men hittar den inte finns bara en liten snutt men den var inge bra.. så nu vart det Lady Gaga ist ;) 

       BOYS BOYS BOYS, WE LIKE BOYS IN CARS 
       BOYS BOYS BOYS, BUY US DRINKS IN BARS
       BOYS BOYS BOYS, WHIT HAIRSPRAY AND DENIM
AND BOYS BOYS BOYS, WE LOVE THEM 







     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0