söndagen den 18 april

Hejhej! hade hoppats på att helgen skulle vara både varmare och soligare ;) menmen, har haft det bra ändå! Igår var jag och thomas iväg till jakan/barkan *hahaha* och kollade skor till mig. de gick väl sisådär.. tills vi kom till stadium då det slutade med ett par vita Converse! Men de är inte det ända nya jag köpt i helgen. För nu har jag samkat den nya Marabou chokladen,Passion! med smak av passionsfrukt och chili, rawr! grrymt god! köp,köp,köp!
Har även lämnat in mitt traskiga Thomas sabo smycke som är på g till tysklad för lagning *flirt* så får tillbaka de om några veckor, yejj! *happyface*























 
Thomas sabo



pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0