Följa med på en tripp till Jakobsberg?

Läste nyss ut den hemska men grymt gripande boken "14 TILL SALU"  Har försökt mig på den boken i ett halvår nu och äntligen har jag läst ut den! Det var inte för att den var tråkig, men jag har bara inte haft ork att läsa om allt det jobbiga som sägs i boken.
Igår hade jag en  mysig dag med natta :) hahah eller hur mysigt är det på en bank egentligen !? Vi var iaf där för att fixa lite små viktiga saker, tömde då även min skära lilla gris som hade en förmögenhet i sig som åkte rätt in å sparkontot! Sen vart det hem till natta och fika kladdkaka! På kvällen vart det ett härligt träningspass som förhoppningsvis kladdkakan försvann på haha. Ikväll vänta även ett styrkepass som jag längtar efter!!

Har planer på att åka till Jakobsberg idag och kolla lite, någon som vill följa med ?  

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0