lill-lördag och jag är ledig!

Har inte åkt till skolan idag, var så kort lektion så jag orkade mig inte dit. Har dock försökt mig på att översätta en liten textremsa till teckenspråk som jag ska framföra imorgon med de gick inge vidare.. hittar inte alla orden så de är drygt.. Men jag har inte bara suttit och hållt på med de! jag har även kollat Gossip Girl !!! fick ju andra säsongen i söndags och har bara en skiva kvar :D fast jag drar mig lite för att sätta på den för sen är ju allt de roliga slut, hahha!
När börjar gossip på tv igen ?
Idag är det också så att jag har 1 års-dag med min älskling! tänk att tiden går så fort :) kvällens plan är att han kommer och hämtar mig så ska vi köpa sallad och hyra film och sen bär det av hem till honom för att mysa och äta gott :) längtar!



men nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner!

puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh grattis älsklingar! <3

2010-02-18 @ 12:31:01
URL: http://nathalieslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0