livet är inte alltid en lek

Sitter här med te koppen brevid mig och känner att allt är bra hopplöst ibland..
Känner mig inte lycklig längre. Är så himla trött på vad alla säger till mig och galet trött på hur jag själv mår hela tiden. vill få tillbaka lifsglädjen så funderar på om jag bara skulle sticka iväg ett tag men de funkar väl inte så :/
Orkar inte med skolan och allt annat, det blir bara för mycket. Jag älskar min pojkvän hur mycket som hellst och vill inte va annat än tillsammans med honom. Men sedans vi blev tillsammans har jag blivit så överkänslig och det går nog inte en dag utan att jag gråter nu förtiden. FAN! jag måste skärpa mig..
Vill ha bättre självförtroende men det känns som om hela världen är emot mig och jag kan inte annat än att ogilla mig själv för jag är så himla obekväm med att prata och äckligt blyg så jag bara vill spy på allt.
Varför måste jag jämt tro att alla tycker jag är äcklig och grejer, vad är det för fel på mig?
Vad ska man göra åt dåligt självförtroende ?
..



Jag tror på en bättre framtid!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men min söta lilla flicka! Jag finns här om du vill =) Säg till när du drar iväg för jag följer med!!! =D Bangar inte en sekund, dock kanske pengarna gör det, men det skiter vi i! Sportlovet? ;)

2010-01-13 @ 20:27:11
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0