slutet gott, allting gott

Hellu!
Det finns nog ingen som är tröttare än mig idag skulle jag tro. Jag somnade inte förens halv fyra igår natt så har varit otroligt trött hela dagen idag. Men ändå har jag varit med mina favvotjejer och spelat wii!!
Mycket kul var det :) Senare mot kvällen drog jag med familjen till kista och lyxade till det med super god mat och sedan förstås, biio :D (trist att inte pappa kunde vara med:/ ) De vart Sherlock Holmes och den var faktiska jätte bra! Men jag är även riktigt sugen på att kolla Fish tank och Avatar också.

                                             Någon som redan kollat på dem ?
 
 
Imorgon börjar skolan igen .. inte najs!
Time to sleep
                      puss puss


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du och jag på avatar? ;)

2010-01-13 @ 20:23:04
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0