11 dagar kvar

Det har varit en riktigt seg början på sommarlovet och har faktiskt inte gjort ett piss. Känns ganska värdelöst men ska försöka göra lite nytta om dagarna istället för att bara vänta på att något roligt ska hända.
Idag har jag om madeleine räknat våra sparmynt och sen gick vi med dem till banken för att sätta in på mitt konto så imorgon ska vi gå och hämta ut dem. Ska även till tandläkaren strax innan åtta för att fixa en grop men innan de blir det promenad med mamma. var faktiskt i spåret idag, gick kanske inte super bra men ska börja träna lite seriösare nu. 

snart bär det av mot Turkiet. Det ska bli så himla skönt att få spendera hela veckan med min älskling och bara ha det kul och mysigt tillsammans. Prta sola och sporta är vad vi kommer ägna våra soliga dagar åt :D hihi
Kom på idag att jag ska leta efter en ny plånbok där också. hoppas det finns någon snygg till bra pris bara..

men om jag ska orka upp imorgon behöver jag nog sova nu, Godnatt

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0