sommar, sol och jordgubbar!

Underbart att man äntligen känner att det är sommar och solen skiner varje dag! Helgen har varit toppen och hoppas veckan kommer bli lika härlig :) Som vanligt gjorde jag inget speciellt på Midsommar låg bara hemma och hade det mysigt med min pojke, men i lördags blev det till att grilla, spela brännboll och träffa några härliga typer ;) haha!  Igår var jag för ovanligetensskull på stranden, de var super skönt att bada lite och bara njuta av solen :) Kanske blir samma vända idag igen men är inte riktigt säker än. Ikväll blir det i alla fall att dansa afro med Sophia på A3. Hoppas på något fartfyllt med sjukmusik! hahaha
Veckan kommer förhoppningsvis tillbringas i solen men kommer vara en hel del att göra också då jag ska börja packa till Turkiet!!! Fattar inte att tiden har gått så fort och snart sitter vi där på flyget från arlanda :D Sitter faktiskt just nu och tankar min ipod med lite ny och fresh musik till den långa res dagen ;)

hahahahha, kollar igenom en mapp med bara foton på mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0