Utförsäljning av polkagrisar i olika smaker

Idag var det brännboll som gällde på idrotten. Jag tyckte det var skit läskigt att spela med/emot bygg men de funkade! På karaktären gjorde vi inte så mycket, vi svarade på frågor från komunen ang vårt projektarbete och skrev ett brev till någon som kanske kunde hjälpa oss med vår resa. Jag lämnade även in min teckenspråksvideo idag men de verkar inte varit den bästa precis ... jaja, G blir det iaf! Sen för att slippa torsdagens lektion städade vi idag ist. Då kom vi på att vi var tvugna att sälja de sista polkagrisarna nu så vi delade upp dem jämt och jag har redan sålt 4 av 15 så bara 11 kvar nu ;) ingen som är sugen på en polkagris ? 
De kostar 15 kr st och finns i smakerna; Päron, Hallon, Dundersur, Kola, Cola och Orginal!

Jag har hittat några springscheman som jag funderar på att följa. Blir så himla taggad när jag läser om de! haha!!!
Funderar även på om de kanske kan bli en liten joggning ikväll ;D ( är så jävla trött på träningshus1 då det inte finns några roliga pass)

Hittade också några vimmelbilder från fredagens galej på Joar Blå i Enköping ;) HAHA!


På den första ser man sandra rockaloss och
på den andra sitter min pojkvän med någon okänd kille :) haha


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0