Darin is back !



Någon mer än jag som såg melodifestivalen igår kväll?

Har inte kollat någonting innan men vart sittandes framför tv igår och var mycket imponerad över vad mycke bra låtar det var i år! Det var faktiskt jätte roligt :) Den artist som förvånade mig mest var nog Darin, jag har aldrig riktigt gillat honom men tyckte att han framförde låten så himla bra och de var riktigt härligt när han sjöng! heja darin säger jag bara! ;D Däremot vart jag inte så nöjd över att Anna vann.. låten var fin men den var ingen höjdare liksom! trist, sen var det ju manboy låten som fastnar riktigt ordentligt på hjärnan!!! gaah! kan inte sluta sjunga på den. Men seriöst att de gick så bra för den förvånade mig rejält! De låter lite som en barn låt och dansen var väl grym men ändå att de var hämtat från step up 2 på slutet var lite geekigt! ;s
jaja, slut på melodifestivals tjafs!

Ikväll ska jag mysa med min pojke sen blir det ju också GOSSIP GIRL!!!! längtar galet :D
Har fotat lite idag ;) tyckte den här bilden vart tjusig :)






pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0