hemlig kärlek

Jag bara älskar Goose jackorna!!!
Inte för att "alla" har dom eller för att de är "status" med dyra jackor.. nejnej, de jag älskar med Goose jackan(den långa varianten) är att den är super skön och varm + mys pälsen längst luvan! De är bara hur fint som hellst! har suttit och kollat in lite forum med olika åsikter om jackan och kan bara tycka det är lite löjligt att dömma folk efter villka jackor de tycker om.. knas! :p Jag själv tycker även om everest jackorna men pälskanten är dock lite för mesig för min del ;d fy och blä på att Goose jackorna bara ska vara så förbaskat dyra! funtar på att spara till nästa vinter ;) någon som vet vart man kan åka och köpa ?

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0