Nu får det vara slut på såsandet!

Äntligen är det måndag och jag ska faktiskat ta mig till skolan idag! som jag har längtat, haha!!
insåg nyss att jag inte bara kan ligga hemma hela veckorna, måste ut där och träna järnet inför sommaren! är suuper taggad på att börja springa när all slask och is är borta men kan inte komma på något lämpligt ställe men de jag sicktar på är att klara en mil på en timme :) känns jobbigt just nu men om jag springer några gånger i veckan så borde jag klara de till sommaren ;) någon som vill hänga på ? 
I år ska jag springa tjejmilen, vårruset (uppsala,västerås,stockholm) och kanske midnattsloppet !




pusspuss

Kommentarer
Postat av: Natta

Sv:

Nej, tog bilden på google men mina var supergoda ;)

2010-03-29 @ 13:48:43
URL: http://nathalieslife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0