Hälsodag på barn- och fritidsprogrammet!

Idag var det hälsodag som gällde på skolan. På morgonen hade jag dans aerobic som var hur kul som hellst! Sen bar det det av till Gokartbanan! Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv;D när vi kom dit prövade vi ut några härliga dräkter sen fixade vi med hjälm och sån. Sen satte allt igång! när det tillslut var min tur kändes de som jag bara ville vända och spring, hahaha! Men jag satte mig lydigt i "bilen" och körde, de var lite läskigt men jävligt roligt också :) haha vart säkert varvad 40 gånger av alla och kom sist av alla 11 i min grupp men det var en upplevelse ;) så nu blir det att öva för att bli bättre till nästa år ;D Alla borde få köra lite gokart ibland!



Ska tvätta av mig lite nu så kommer mamma och skjutsar mig för jag ska iväg och jobba idag ;)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0