vägen till en uppsats... är lång!

Har en uppgift i Svenska att skriva en "utredande uppsats" om Rousseau och hans/sveriges syn på naturen.. Inte den roligaste uppgiften jag haft precis! haha.. Ikväll blir det iaf träning på träningshus1 och de ska bli skönt! Måste ligga i lite nu innan vårruset, är så himla otränad hahah! men de får gå som det går :) Imorgon är det idrott med bygg som gäller.. Men så länge det inte är rugby igen så klagar jag inte ;D Är super taggad på at få vara ledig i veckan! thomas och jag pratade om att åka in till stan och bara ha det mysigt tillsammans, yeeej! sen på lördag blir det grillning med "gänget" och få träffa hampus!!! mysmys med grill :D hoppas på en helg utan regn!

pusspuss


någon som vet om man behöver visum för att åka till Japan ?

Kommentarer
Postat av: fine

Nej du behöver inte visum för att åka till Japan om det inte är så att du skall jobba: http://www.se.emb-japan.go.jp/visa_temporary.htm



Vi var i Tokyo förra året, det var där jag började min löparbana. Där sprang jag en mil utav Tokyo Marathon, den första milen i mitt liv. Detta var i mars 2009, när vi kom hem fick jag blodad tand och anmälde mig till en massa lopp under våren.



Till halvmaran har jag faktiskt inte tränat så mycket alls, tror det eller ej =)



Lycka till med dina lopp!

2010-05-10 @ 23:21:06
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0