WOOOAT?

Nu var det lediga över och känns sjukt jobbigt att behöva gå till skolan imorgon. Ligger lite efter och har två prov i veckan som kommer.  Men de ordnar sig! ska nu ta tag i saker och leva som jag vill oh inte som någon annan vill! Börja träna, för de mår jag så sjuukt bra av. Ska utöka mitt tränande på T1 och gå promenader med linnea några gånger i veckan hade jag tänkt:) sen få vi se om jag orkar med mammas morgonpromenader också ;)
Helgen har iaf varit bra, jag thomas borgh och tessan var i kista här om dagen och kollade Robin Hood, Grym film! Sen var thomas och jag med m&p i stinsen och hittade B&J mackor (glass) 2 för 10 !!!! sjuuuuuukt billigt :O citygross i mitt hjärta alltså! hahahah.. Igår var det iaf Grillning som gällde, jätte härligt och roligt att träffa alla igen.

 

pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0